Subject: Teid on kutsutud asutusesiseselt dokumenti üle vaatama
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 17:41:44 +0200

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/01611 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Räni alevik, 22128 Lemmatsi-Leilovi 
tee // Heina tn 8 // Heina tänav // Kuuseheki tn 19 // 21 // 23 // 25 // 
Liiva // Maarjatähe tänav // Saarekese tn 1 // 6 // 8 // 10 ja soovib teie 
asutuse seisukohta eelnõule. Teid on kutsutud asutuse siseselt dokumenti üle 
vaatama.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27282679>  (menetlus nr: 
474255) ja kontrollige dokumendi andmeid.

Dokumendi ülevaatamine asutuse sees lõpeb (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et teil ei ole kommentaare lisada.

Toimingu kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge toimingu eest 
vastutava töötaja (SANDRA MARRAN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister